سیستم درگاه پیامک هاماوران (hamavaran smsgateway )

درگاه پیامک (sms gateway ) چیست ؟
این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها که امکان ارسال پیامک را با سرعت 800 پیام در ثانیه و همچنین دریافت نامحدود پیامک برای شرکت ها و سازمان هایی که تقاضای مدیریت و راهبری پیام کوتاه در سطح حرفه ای دارند را فراهم می سازد.
این نرم افزار بر اساس توان و ظرفیت خطوط مخابراتی کشور و با توجه به شرایط موجود، کاملا بومی توسط کارشناسان شرکت هاماوران (ICP ) پیاده سازی شده است که قابلیت های فراروانی اعم از Accounting ، ارسال و دریافت پیام کوتاه برا برای کاربران و استفاده کنندگان فراهم می سازد.
این نرم افزار با ترکیب چند زبان برنامه نویسی بنا به نیاز پیاده سازی شده است و از سرعت و امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و در بخش های مختلف این نرم افزار تمامی شرایط بحران و خرابی اعم از مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری پیش بینی شده است و کلیه خطاها با بهترین راهکارها رفع و برطرف می شوند.
یکی از ویژگی های این درگاه تعریف اپراتورهای نامحدود می باشد شما می توانید کلیه اپراتورهای 1000 و2000 و3000 و50001 و 50002و  50004و 50009و 021 را برای ارسال تعریف نمایید و یک وب سرویس واحد از این gateway به کاربران ارائه نمایید.

وب سرویس چیست ؟
وب سرویس ها برنامه (قطعه کد) هایی هستند که تحت وب قابل دسترسی اند و از طریق پروتکل های استانداردی مانند Http به انتقال و مبادله دیتا با سایر برنامه های کاربردی می پردازند. اساس کار وب سرویس (Web Service) ها بر پایه دریافت و تولید پیغام بنیان گذاری شده است. بدین معنی که آنها منتظر می مانند که کلاینت ها به آنها وصل شده و بنا به درخواست کلاینت ها به آن ها پاسخ می دهند .

امکانات
  • مدیریت کلیه صف های ارسال
  • ارسال 800 پیامک در ثانیه
  • ارائه وب سرویس و url ارسال و دریافت برای استفاده از کلیه زبان های برنامه نویسی
  • تعریف کاربران نامحدود برای استفاده از وب سرویس
  • تعریف اولویت ارسال برای هر کاربر
  • اعمال فیلتر کلمات بر روی متون ارسالی هر کاربر (جلوگیری از ارسال متون غیر مجاز تعریف شده)
  • تعریف تعرفه اختصاصی ارسال به ازای هر اپراتور (ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و ...) به تفکیک فارسی و انگلیسی
  • تعریف آی پی مجاز برای دسترسی به وب سرویس برای هر کاربر (برای حفظ امنیت وب سرویس بنا بر دلایل خاص مانند لو رفتن نام کاربری و کلمه عبور توسط مشتریان)
  • تعریف مجوز برای دسترسی به متدهای وب سرویس
  • تعریف حجم ارسال برای هر کاربر در هر درخواست به وب سرویس
  • تعریف وضعیت بازگشت اعتبار برای وضعیت های بلاک شده
  • تعریف لینک دریافت برای دریافتی های هر کاربر
  • تعریف نوع پرداخت کاربر (تعدادی ، ریالی)
  • دسترسی به تک تک ماژول های Gateway برای هر کاربر
  • شارژ حساب کاربر
  • لیست کلیه تراکنش های افزایشی حساب کاربر ( شارژ حساب ، بازگشت اعتبار ) به همراه تاریخ دقیق و توضیحات
  • لیست شماره های تخصیص داده شده به هر کاربر و تعریف شماره جدید
  • تعریف تاریخ انقضا برای شماره
  • تعریف وضعیت چک کردن شماره های بلاک برای هر شماره
  • اعمال فیلتر کلمات بر روی متون ارسالی هر شماره (میتوانید فیلتر کلمات را برای یک شماره باز نمایید)
  • تخصیص رنج یک شماره و شماره های زیر مجموعه
  • تعریف اولویت ارسال برای هر شماره
  • مشاهده ترافیک ارسال و دریافت به تفکیک هر کاربر ، هر شماره و هر اپراتور و کل به صورت روزانه ، ماهانه و سالانه
  • مشاهده گراف ارسال و دریافت به تفیکیک وضعیت های ارسال به صورت روزانه ، ماهانه و سالانه
  • خروجی در کلیه قسمت ها با قالب EXCEL ، CSV
  • اطلاع رسانی برای خطوط نزدیک به انقضا و منقضی
  • اطلاع رسانی برای کاربران نزدیک به انقضا و منقی

بخشنامه ها